Blogger Templates

24 May 2011

Kenangan Hari Guru 2011

Alhamdullilah.....
Sekali lagi, tahun ni saya dapat menyambut Hari Guru.  Sebagai seorang guru, hari ini memang amat bermakna untuk saya.  Semangat "Guru Malaysia" yang berkumandang pagi tu memang menyerap ke dalam sanubari.  Lebih bermakna lagi sambutan kali ini, yang bertemakan warna hitam dan putih, apabila diberi penghargaan khas oleh pihak sekolah.  
Anugerah Khas Pengurusan Bilik Khas.
Pusat Sumber Al-Ghazali.
Untuk anugerah yang diterima, ribuan terima kasih diucapkan kepada semua yang membantu, memberi sokongan, dorongan dan galakan, terutama sekali Puan Che Zaiton Bt Mad Hussien, AJK Induk Pusat Sumber, AJK Kerja Pusat Sumber dan semua rakan serta para pelajar yang disayangi.  Tidak lupa juga sokongan dari suami dan anak tersayang.

Walau pun tema sambutan kali ini "Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara" merupakan satu tanggungjawab berat yang perlu dipikul,  namun peranan guru sebagai pendidik akan terus diperjuangkan.  Kejutan hari guru yang mengujakan tetapi diakhiri dengan kehampaan tidak akan melemahkan semangat untuk terus memikul tugas sebagai ejen perubahan kepada sistem pendidikan negara yang akan merubah nasib dan juga kehidupan seluruh warga Malaysia di setiap lapisan masyarakat.

Semoga semua guru di seluruh negara akan terus berjuang dari hujung pena di atas naskah sebuah buku demi memartabatkan masyarakat yang berilmu.

Hadiah daripada para pelajar.
Buat semua murid tersayang, terima kasih atas penghargaan yang diberikan.  Selaut kasih, segunung budi ingin cikgu taburkan untuk kamu semua.  Semoga nanti akan menjadi insan yang berguna.

Hadiah yang paling disukai!!!!




No comments:

Post a Comment

Pelaksanaan SBPA