Blogger Templates

10 April 2011

World Book Day Giveaway 2011

Dunia saya memang lah buku.  Kenapa?  Sebabnya saya merupakan seorang guru Pusat Sumber.  Jadi sentiasa dikelilingi dan mengelilingi buku.  Untuk tahun ini, saya telah merancang untuk mengadakan sambutan Hari Buku di peringkat sekolah saya.  Walaupun  UNESCO telah mewartakan Sambutan Hari Buku Sedunia pada 23 April setiap tahun, tapi tahun ni 23 April adalah hari Sabtu, jadi sambutannya akan diadakan keesokkan harinya, 24 April 2011 iaitu hari Ahad.

Jadi untuk memeriahkan lagi sambutan, saya juga nak menang Giveaway April 2011 ini.  Hadiahnya memang menarik minat saya.  "Koleksi Komik Ikhtiar Hidup".  Saya nak menambahkannya ke dalam koleksi buku-buku saya untuk bacaan sepanjang masa.....  Seronokkan kalau menang!!!!!!!!!! Mesti MENANGGGGG!!!!


Sesiapa yang berminat nak menang, boleh check link di bawah......

http://tinidewi.blogspot.com/2011/04/giveaway-april-2011.html
atau boleh juga klik
pada banner Worl Book Day Giveaway disebelah!!!!!

No comments:

Post a Comment

Pelaksanaan SBPA